چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : Andy

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیوی پلی کیستیک دارای تمایل خوشه بندی خانوادگی است و نسل بعد دارای احتمال ژنتیکی تا 50٪ است که می تواند چندین نسل از نسل های مختلف بیماری را ایجاد کند. اکثر ضایعات در دوره جنین وجود داشته است. تمام کلیه ها با کیست های مختلف و سطوح مختلف پوشانده می شوند و کوچکترین آنها با اندازه دانه های برنج بزرگ است و می توان آنها را به چند سانتیمتر رساند. این کیست ها با سن رشد خواهند یافت. کیست های بزرگ باعث کلیه ها، ایجاد آسیب به ساختار کلیه ها و ایجاد فیبروز می شوند. همانطور که آسیب بدتر می شود، کلیه ها نمی توانند عملکرد طبیعی فیزیولوژیکی را حفظ کنند و منجر به اوره شود. احتمال بالقوه بیماری کلیوی پلی کیستیک بالاست؟

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک بیماری سیستمیک است که به صورت بالینی گزارش شده است که شروع به 40 سالگی می کند. علاوه بر کلیه ها، سیستم قلبی عروقی و دستگاه گوارش نیز درگیر است. در مراحل اولیه، افراد کمردرد احساس می کنند. برخی از مردم حملات متناوب دارند. بعضی از افراد پس از اعمال فشار مضاعف یا تشدید می شوند. هماتوری نیز رخ می دهد، اغلب هماچوری بدون درد بطور متناوب؛ برخی از افراد در هر دو طرف شکم فوقانی بروز می کنند؛ برخی افراد دارای فشار خون بالا با سرگیجه، سردرد هستند. برخی از بیماران ممکن است کولون کلیوی، ادرار مکرر و ضرورت ادرار شدن را تجربه کنند.

بنابراین در زندگی روزمره احتیاج است؟

1، از داروهای کورکورانه استفاده نکنید. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کلیوی باید از مواد مخدر استفاده نکنند. استفاده از داروهای غلط نه تنها برای دستیابی به اثر درمانی، بلکه ممکن است شرایط را نیز تشدید کند. درمان دارویی باید تحت هدایت متخصص انجام شود.

2، رژیم غذایی. خوردن بیش از حد شور، تند و یا تحریک کننده، غذا آلوده نیست. کباب نکنید بیماران نارسایی کلیوی یا اورمیا باید از لوبیا و محصولات آنها جلوگیری کنند، غذاهای پروتئینی با پروتئین بالا، غذای چرب را محدود کنند.

3، به استراحت توجه کنید. اجتناب از تمرین شدید و کار فیزیکی برای جلوگیری از آسیب شکمی. وقتی بزرگ شدن کلیه واضح است، باید بجای کمربند برای جلوگیری از پارگی کیست استفاده شود. به طور کلی یک بار در سال بررسی می شود (از جمله فشار خون، روش ادراری، عملکرد کلیوی، و B اولتراسوند)؛ اجتناب از همه داروهای نفروتوکس؛ زوجین (والدین، خواهران و برادران و کودکان) باید سونوگرافی B را داشته باشند.

4، پیشگیری و درمان عفونت. حمام را در وان حمام بیاورید، ادرار را ترک نکنید، به بهداشت دهان و دندان توجه کنید، سعی کنید از کاتتریزاسیون و دیگر معاینه ادراری جلوگیری کنید.

در حال حاضر مهمترین چیز این است که یک معالجه مناسب برای کاهش کیست و جلوگیری از عود دوباره داشته باشیم. درمان طب غربی تنها به جراحی برای کنترل کیست کلیه بستگی دارد زمانی که آنها به اندازه بزرگ رشد می کنند. اما در آن زمان، کیست های بزرگ اندازه گیری عملکرد کلیه را صدمه دیده، و پس از عمل کیست ها پس از مدتی دوباره ظاهر می شود. در حال حاضر کارشناسان کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی یک درمان طبیعی مخصوص برای کلیه ها را توسعه داده اند، که شامل طب مکروه چینی osmotherapy، درمان دارویی حمام، درمان دارویی پا درمان با طب سوزنی، طب سوزنی و غیره، پس از درمان طبیعی، کیست هرگز عود نخواهد کرد. و مهمتر از همه هیچ اثری جانبی برای بیماران وجود ندارد. اگر می خواهید بیشتر در مورد درمان طبیعی کیست های کلیوی بیشتر بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: